لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول

Nutrex Lipo-6 Black 120 Capsules

دسته:

0

ویژگی ها:

  • سوزاندن بیشتر چربی ها با لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول
  • کاهش وزن اصولی
  • کاهش هوس ها
  • افزایش سطح انرژی
  • حفظ ماهیچه های بدون چربی
  • ۱۲۰ کپسول

1.280.000 تومان

لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول، با بهره گیری از قدرت مواد قوی که به طور علمی تأثیر آنها بر کاهش چربی پشتیبانی می شود، به شما کمک میکند تا بالاترین مقدار چربی را بسوزانید و از کاهش وزن اصولی لدت ببرید. کپسول های مایع سریع الاثر این محصول جذب سریع در دوزهای کامل را تضمین می کند تا نتایجی که می توانید ببینید.

LIPO-6 BLACK نام مستعار خود را با استفاده از فناوری نوآورانه کلاهک مایع برای جذب سریع و کارآمد مواد اصلی فعال خود به عنوان “نهایی چربی سوز” به دست آورده است. سوزاندن چربی، کاهش هوس های خود، افزایش سطح انرژی و حفظ ماهیچه های بدون چربی از ویژگی های بارز چربیسوز لیپوسیکس بلک هستند.

خرید و قیمت لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول

ورزشکارانی که به دنبال مکمل چربیسوز اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

نحوه مصرف لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول:

یک کپسول از این محصول را دو بار در روز، صبح و بعد از ظهر بین وعده های غذایی مصرف کنید. همراه غذا مصرف نشود. تا ۶ ساعت خواب مصرف نکنید. برای بهترین نتیجه روزانه به مدت ۱-۲ ماه استفاده کنید.

هشدار محصول:

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد.
وزن 300 گرم
ابعاد 15 × 15 × 15 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیپوسیکس بلک ۱۲۰ کپسول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nutrex Research مدتهاست که یک برند با برتری چشم نواز در جامعه تناسب اندام و تغذیه بوده است. برای بیش از دو دهه، ناترکس در مکمل‌های ورزشی پیشرو بوده و حتی با معرفی FIRST فرمول پیش از تمرین با دوز بالینی در بازار در OUTLIFT، بازی را تغییر داد. Nutrex اولین بار با فناوری پیشرفته کپسول مایع ما تأثیر قابل توجهی بر صنعت گذاشت و LIPO-6 را به یک نام آشنا تبدیل کرد که مترادف با نتایج کاهش وزن قوی تر و سریع تر است. برای بیش از 22 سال، ما به عنوان یک نام تجاری معتبر برای توسعه مداوم طیف گسترده ای از محصولات نتیجه گرا اعتماد کسب کرده ایم.از باشگاه‌ها، زمین‌های بازی، زمین‌ها، تشک‌ها و رینگ‌ها - Nutrex به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اهداف تناسب اندام، اشتیاق شما را تقویت کند تا بهتر شوید. جدیدترین خطوط چربی سوز، قبل از تمرین و پروتئین های خوشمزه ما در لبه های علمی هستند - همه برای کمک به ورزشکاران با هر نوع و پیشینه ای طراحی شده اند تا در جریان آخرین روندها و تحقیقات در زمینه تغذیه و تناسب اندام باشند.