لیپو سیکس کارنیتین ناترکس

Lipo-6 Carnitine

دسته: ,

0

ویژگی ها:

  • تبدیل چربی به انرژی با لیپو سیکس کارنیتین ناترکس
  • کمک به افزایش استقامت عضلانی
  • کپسول های با جذب سریع
  • کمک به به کاهش چربی بدن
  • بدون محرک
  • ۶۰ عددی

750.000 تومان

لیپو سیکس کارنیتین ناترکس، اسیدهای چرب را برای تولید انرژی به داخل سلول ها منتقل می کند، بنابراین اعتقاد بر این است که می تواند به کاهش وزن کمک کند. ال کارنیتین یک محرک نیست و به راحتی با سایر محصولات رژیمی ترکیب می شود. برای بهینه سازی نتایج، LIPO-6 CARNITINE را در کپسول های سریع جذب می کند. این فرآیند می تواند به کاهش وزن و بهبود عملکرد ورزشی مانند افزایش استقامت کمک کند.

خرید و قیمت لیپو سیکس کارنیتین ناترکس

ورزشکارانی که به دنبال مکمل ال کارنیتین اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت لیپو سیکس کارنیتین ناترکس اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

طریقه مصرف لیپو سیکس کارنیتین ناترکس:

به عنوان مکمل غذایی، یک وعده را ۳۰ دقیقه قبل از ورزش با یک لیوان آب یا نوشیدنی دلخواه خود مصرف کنید. در روزهای غیر تمرین، یک وعده را با یک لیوان آب یا نوشیدنی دلخواه در هر زمانی از روز بین وعده های غذایی مصرف نمایید.

⚠ هشدار محصول :

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.
وزن 250 گرم
ابعاد 15 × 15 × 10 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیپو سیکس کارنیتین ناترکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nutrex Research مدتهاست که یک برند با برتری چشم نواز در جامعه تناسب اندام و تغذیه بوده است. برای بیش از دو دهه، ناترکس در مکمل‌های ورزشی پیشرو بوده و حتی با معرفی FIRST فرمول پیش از تمرین با دوز بالینی در بازار در OUTLIFT، بازی را تغییر داد. Nutrex اولین بار با فناوری پیشرفته کپسول مایع ما تأثیر قابل توجهی بر صنعت گذاشت و LIPO-6 را به یک نام آشنا تبدیل کرد که مترادف با نتایج کاهش وزن قوی تر و سریع تر است. برای بیش از 22 سال، ما به عنوان یک نام تجاری معتبر برای توسعه مداوم طیف گسترده ای از محصولات نتیجه گرا اعتماد کسب کرده ایم.از باشگاه‌ها، زمین‌های بازی، زمین‌ها، تشک‌ها و رینگ‌ها - Nutrex به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اهداف تناسب اندام، اشتیاق شما را تقویت کند تا بهتر شوید. جدیدترین خطوط چربی سوز، قبل از تمرین و پروتئین های خوشمزه ما در لبه های علمی هستند - همه برای کمک به ورزشکاران با هر نوع و پیشینه ای طراحی شده اند تا در جریان آخرین روندها و تحقیقات در زمینه تغذیه و تناسب اندام باشند.