پروتئین وی بایوجنیکس

Biogenix Whey Genix 2270

دسته:

0

ویژگی ها:

  • رشد و حفظ توده عضلانی با پروتئین وی بایوجنیکس
  • ۲۱ گرم پروتئین خالص و تنها ۱۰۸ کالری در هر وعده
  • پروتئین سه فاز، ترکیبی از ایزوله، کنستانتره و هیدرولیزه
  • آمینوگرام گسترده شامل BCAA و L-گلوتامین
  • پروتئین کامل قبل و بعد از تمرین
  • حلالیت عالی، قوام ظریف
  • ۲۲۷۰ گرم

3.950.000 تومان

پروتئین وی بایوجنیکس، یک پروتئین سه فاز، ترکیبی از ایزوله، کنستانتره و هیدرولیزه می باشد که برای ورزشکاران و افراد حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. این محصول بی‌نظیر، یک پیشنهاد ایده آل برای هر کسی است که می خواهد رژیم غذایی خود را با پروتئین با کیفیت بالا تکمیل کند تا بدنی عضلانی و ورزشی بسازد یا توده عضلانی را که قبلاً به دست آورده است حفظ کند!

با توجه به ترکیبات موجود در این مکمل و وجود پروتئین های کنسانتره و ایزوله در آن، ورزشکاران بعد از یک تمرین سخت و سنگین می توانند توده عضلانی خود را حفظ کرده و آن را رشد دهند. از دیگر ویژگی های مهم این نوع پروتئین وی می توان به قابلیت جذب سریع آن به دلیل فرمولاسیون خاص اشاره کرد و به همین دلیل انرژی مورد نیاز عضلات را در بازه زمانی کوتاه تامین می کند.

ترکیبات موجود در پروتئین وی بایو جنیکس مجموعه کامل و بی نظیری بوده و به مرور می تواند تاثیر چشمگیری بر بدن ایجاد کند. به همین دلیل این محصول بی نظیر و ارزشمند به ورزشکاران و بدنسازان حرفه ای توصیه می شود. این محصول توسط برند شناخته شده وی جنیکس ارائه شده و در تمام دنیا به عنوان محصولی ارزشمند و غنی برای ورزشکاران استفاده می شود.

طریقه مصرف پروتئین وی بایوجنیکس

به عنوان مکمل غذایی، یک پیمانه با ۲۰۰-۳۰۰ میلی لیتر آب سرد یا شیر به مدت ۳۰ ثانیه خوب هم بزنید یا تکان دهید. برای بهترین نتیجه، هر زمان که بخواهید برای تقویت پروتئین یا بعد از تمرین بنوشید تا ریکاوری را به حداکثر برسانید.

هشدار محصول

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.

قیمت پروتئین وی بایوجنیکس

قیمت پروتئین بایو جنیکس با توجه به وارداتی بودن این محصول، تحت تاثیر نوسان نرخ ارز قرار دارد. علاوه براین، وزن محصول، تعداد واسطه ها و همچنین اصل یا فیک بودن آن نیز قیمت ها را تت تاثیر قرار می دهدو با توجه به اینکه جی استار3 واردکننده مستقیم این محصول است، بدون واسطه و با قیمت مناسب آن را به سراسر ایران ارسال می کند.

خرید پروتئین وی بایو جنیکس اورجینال

جی استار3 واردکننده مستقیم پروتئین وی بایوجنیکس اورجینال و اصل با کیفیت تضمین شده است. محصولات این مجموعه دارای ضمانت کیفیت بوده و به صورت عمده و جزئی به سراسر ایران ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید پروتئین وی بایوجنیکس می توانید با کارشناسان فروش جی استار3 تماس بگیرید.

وزن 2270 گرم
ابعاد 20 × 20 × 30 سانتیمتر
کشور تولید کننده
برند

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروتئین وی بایوجنیکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *