ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس

Lipo 6 Defining Gel

دسته:

0

ویژگی ها:

  • چربیسوزی در ناحیه دلخواه با ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس
  • افزایش گرمازایی در چربی زیر جلدی و احشایی
  • عملکرد فوری در مناطق چاقی سرسخت از طریق فناوری TopiSorb™
  • مناسب برای هر ناحیه دارای چربی انتخابی بدن
  • لباس ها را خراب نمی کند
  • ایده آل برای مردان و زنان
  • ۲۰۰ گرم

1.450.000 تومان

ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس، یک چربیسوز موضعی است که می‌توانید چربی های سرسخت را با آن هدف قرار دهید. این فرمول قدرتمند و بدون چربی را می توان به راحتی در هر ناحیه چربی که در آن می توانید فوراً عملکرد مواد سریع الاثر آن را احساس کنید، اعمال نمایید.

همانطور که ژل LIPO-6 DEFINING را استفاده می کنید، متوجه احساس گرما می شوید – نشانه ای از افزایش ترموژنیک و تولید عرق – به شما کمک می کند تا بدن خود را به گونه ای موثرتر تقویت کنید. این راه حل موضعی پیشرفته راز شما برای دستیابی سریعتر و قابل مشاهده تر است.

افزایش فعالیت ناشی از تمرین، گردش خون را افزایش داده و اثرات این ژل را تقویت می کند. ممکن است گرم شدن و تعریق شدید را در محل استفاده را تجربه کنید. بهترین نواحی برای اعمال این ژل روی چربی شکم، کمر و پهلو، باسن و همچنین همسترینگ می باشد.

خرید و قیمت ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس

ورزشکارانی که به دنبال مکمل ژل چربی سوز موضعی اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

طریقه مصرف ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس:

۲ تا ۳ پمپ از از ژل لیپو سیکس ناترکس را به آرامی روی پوست تمیز و خشک ناحیه چربی مورد نظر بمالید. ۱ الی ۲ بار در روز استفاده کنید. ۳۰ دقیقه قبل از تمرین ورزشی از ژل لیپو ۶ استفاده کنید.

⚠ هشدار محصول :

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.
وزن 200 گرم
ابعاد 20 × 20 × 15 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ژل چربی سوز لیپو سیکس ناترکس”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nutrex Research مدتهاست که یک برند با برتری چشم نواز در جامعه تناسب اندام و تغذیه بوده است. برای بیش از دو دهه، ناترکس در مکمل‌های ورزشی پیشرو بوده و حتی با معرفی FIRST فرمول پیش از تمرین با دوز بالینی در بازار در OUTLIFT، بازی را تغییر داد. Nutrex اولین بار با فناوری پیشرفته کپسول مایع ما تأثیر قابل توجهی بر صنعت گذاشت و LIPO-6 را به یک نام آشنا تبدیل کرد که مترادف با نتایج کاهش وزن قوی تر و سریع تر است. برای بیش از 22 سال، ما به عنوان یک نام تجاری معتبر برای توسعه مداوم طیف گسترده ای از محصولات نتیجه گرا اعتماد کسب کرده ایم.از باشگاه‌ها، زمین‌های بازی، زمین‌ها، تشک‌ها و رینگ‌ها - Nutrex به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اهداف تناسب اندام، اشتیاق شما را تقویت کند تا بهتر شوید. جدیدترین خطوط چربی سوز، قبل از تمرین و پروتئین های خوشمزه ما در لبه های علمی هستند - همه برای کمک به ورزشکاران با هر نوع و پیشینه ای طراحی شده اند تا در جریان آخرین روندها و تحقیقات در زمینه تغذیه و تناسب اندام باشند.