کراتین اچ سی ال کیجد

Kaged Creatine HCl

دسته:

0

ویژگی ها:

  • بهبود عملکرد با کراتین اچ سی ال کیجد
  • ۷۵۰ میلی‌گرم کراتین هیدروکلراید در هر سرو
  • حلالیت برتر و فراهمی زیستی بی بدیل
  • بدون رنگ، طعم دهنده مصنوعی و افزودنی
  • ۷۶.۴۲ گرم

1.700.000 تومان

کراتین اچ سی ال کیجد، با حلالیت برتر و فراهمی زیستی بی بدیل، به سرعت کار می کند. اگر نمی توانید کراتین مونوهیدرات معمولی را هضم کنید یا به دنبال راهی برای ارتقای تمرینات و عملکرد خود به سطح دیگری هستید، وقت آن رسیده است که کراتین هیدروکلراید را امتحان کنید.
به لطف کیفیت و حلالیت عالی، کراتین HCl کیجد به طور کامل در آب حل می شود و در عرض چند ثانیه آماده نوشیدن است. بر خلاف پودر کراتین مونوهیدرات معمولی، پودر کراتین هیدروکلراید ما هیچ رسوب یا کراتین هدر رفته ای باقی نمی گذارد. خالص است، شفاف است، و مطلقاً حاوی هیچ رنگ، طعم دهنده مصنوعی، افزودنی یا رنگ نیست.

اگر ناراحتی دستگاه گوارش را تجربه کرده اید، یا روده و معده شما به سادگی با کراتین مونوهیدرات قدیمی موافق نیستند، کراتین HCl می تواند محلول کراتینی باشد که به دنبال آن بوده اید. هر وعده ۷۵۰ میلی‌گرم کراتین هیدروکلراید فوق‌العاده خالص برای سوخت رسانی به شما ارائه می‌کند. این محصول با ضمانت Micropure ما ارائه می‌شود و مانند تمام مکمل‌های Kaged، از نظر خلوص توسط شخص ثالث آزمایش شده و فاقد مواد ممنوعه است.

خرید و قیمت کراتین اچ سی ال کیجد

ورزشکارانی که به دنبال مکمل کراتین اچ سی ال اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت کراتین اچ سی ال کیجد اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

طریقه مصرف کراتین اچ سی ال کیجد:

به عنوان یک مکمل غذایی، یک وعده را با تقریباً ۴ تا  ۶ اونس آب مصرف کنید. کراتین HCI ثبت شده را می توان با معده خالی، همراه با غذا مصرف کرد، یا با محصولات KAGED MUSCLE™ مورد علاقه شما مخلوط کرد. اگر منابع دیگری از کراتین مصرف نمی کنید، ۲ وعده با ۶ تا ۸ اونس آب در قبل و بعد از تمرین مصرف کنید. در روزهای غیر تمرینی، ۴ وعده هر بار بعد از بیدار شدن با ۸ تا ۱۲  اونس آب مصرف نمایید.

⚠ هشدار محصول :

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.
وزن 77 گرم
ابعاد 10 × 15 × 15 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراتین اچ سی ال کیجد”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *