کراتین زوماد لبز کوسه ۳۰۰ گرم

Zoomad Labs One Raw Creatine

دسته:

0

ویژگی ها:

  • بهینه سازی عملکرد با کراتین زوماد لبز کوسه 
  • کمک به سنتز بهتر پروتئین 
  • تقویت انرژی و ریکاوری عضلات
  • مواد اولیه مرغوب و بدون مواد افزودنی
  • فاقد گلوتن و لاکتوز
  • ۳۰۰ گرم

880.000 تومان

کراتین زوماد لبز کوسه، پودر کراتین خالص برای سوخت رسانی به ماهیچه های شما، تقویت و افزایش قدرت و حمایت از عملکرد کلی ورزشی طراحی شده است. Zoomad Labs One Raw Creatine مکمل مورد استفاده شما برای افزایش عملکرد تمرینی است. این محصول ساخته شده از مواد اولیه مرغوب و بدون مواد افزودنی یا پرکننده می‌باشد.

خرید و قیمت کراتین زوماد لبز کوسه

ورزشکارانی که به دنبال مکمل کراتین مونوهیدرات اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت کراتین زوماد لبز کوسه اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

طریقه مصرف کراتین زوماد لبز کوسه:

به عنوان یک مکمل غذایی، روزانه یک وعده (۵ گرم) از Zoomad Labs One Raw Creatine را با مایع کافی، ترجیحاً بعد از تمرین مصرف کنید. مقدار مشخص شده را می توان در آب یا سودا حل کرد. لطفا توجه داشته باشید: ارزش غذایی ممکن است بسته به طعم کمی متفاوت باشد.

⚠ هشدار محصول :

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر ۱۸ سال ممنوع می باشد.
وزن 300 گرم
ابعاد 10 × 15 × 20 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراتین زوماد لبز کوسه ۳۰۰ گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Zoomad Labs یک برند مشهور است که هر روز در دنیای ورزش شهرت بیشتری پیدا می کند، زیرا با اعتقاد به ساخت مکمل های غذایی بسیار مغذی و سالم برای پاسخگویی موثر به نیازهای ورزشکاران و علاقه مندان به تناسب اندام و ارائه فرمول های بسیار موثر متولد شد. زومد لبز، در آزمایشگاه های تخصصی و سیستماتیک، با تکنولوژی بالا و با متخصصین مناسب و آموزش دیده، مکمل های غذایی جهت بهبود عملکرد ورزشی به صورت تضمینی را تولید می‌نماید. همچنین محصولات این برند، طبیعی و سالم است، زیرا از اجزای مصنوعی مضر در مقالات خود استفاده نمی کند، بنابراین مصرف آنها نیز کاملاً بی خطر می‌باشد. آزمایشگاه زومد این ایدئولوژی را دارد که مواد طبیعی بهترین گزینه برای بهبود عملکرد عمومی یک ورزشکار است، سپس با مطالعه مواد خام استخراج شده از طبیعت و شناسایی خواص مفید آنها، فرمول های خلاقانه و منحصر به فردی ایجاد می کند که قطعا به افزایش عملکرد ورزشی کمک می کند. بهبود عملکرد ورزشکاران از هر نوع و علاقه مندان به تناسب اندام تا از این طریق بتوانند به تک تک اهدافی که برای خود در نظر گرفته اند دست یابند. به همین ترتیب، اقلام آن در بسته بندی های شخصی عرضه می شوند که آن را به یک برند منحصر به فرد تبدیل می کند، با طرح های اصلی که آنها را برای مجموعه ایده آل می کند. آزمایشگاه زومد اقلامی را ارائه می دهد که قبل از تمرین انرژی می دهند، ساخته شده با اجزای با کیفیت انحصاری و طبیعی، که بدون شک عملکرد شما را بهبود می بخشد و به طور باورنکردنی ظرفیت بدنی شما را افزایش می‌دهند. علاوه بر این، این مواد به صورت علمی در دوزهای با غلظت بالا برای اثربخشی بیشتر تست شده و ثبت اختراع شده اند. فراهمی زیستی، در میان چیزهای دیگر، توانایی افزایش عملکرد، از بین بردن خستگی را دارند که برای شما ضروری است تا بتوانید به طور تضمینی به اهداف فیزیکی خود برسید. همچنین برندی است که در طول زمان خود را به روز می کند تا فرمول های خود را بهبود بخشد و با پیشرفت های تکنولوژیکی و نیازهای فوری شما سازگار شود.