کراتین مونوهیدرات ناتریورسام ۳۰۰ گرم

Nutriversum - BASIC - Micronized Creatine Monohydrate 300g

دسته:

0

ویژگی ها:

  • افزایش قدرت و استقامت با کراتین مونوهیدرات ناتریورسام
  • یک منبع انرژی طبیعی
  • فرمول بدون طعم
  • بدون آلرژن
  • ۳۰۰ گرم

780.000 تومان

کراتین مونوهیدرات ناتریورسام ۳۰۰ گرم، حاوی ۱۰۰% کراتین مونوهیدرات خالص به شکل میکرونیزه است که عملکرد بدنی شما را در طول تمرینات کوتاه، مکرر و با شدت بالا افزایش می دهد. اگر به سادگی می خواهید یک محصول طبیعی تقویت کننده قدرت را امتحان کنید که برای چندین دهه در بدنسازی محبوب بوده است، کراتین ناتریورسام را از دست ندهید. اثر مفید با تامین مصرف روزانه ۳ گرم کراتین حاصل می شود.

خرید و قیمت کراتین مونوهیدرات ناتریورسام

ورزشکارانی که به دنبال مکمل کراتین اصلی و اورجینال هستند، میتوانند از طریق سایت جی استار نسب به خرید و استعالم قیمت کراتین مونوهیدرات ناتریورسام  اقدام نمایند. جی استار، وارد کننده مستقیم مکمل های ورزشی اورجینال می‌باشد که محصولات اصلی را با ضمانت کیفیت و استعلام از خود شرکت سازنده در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد.

نحوه مصرف کراتین مونوهیدرات ناتریورسام:

یک پیمانه(۵ گرم) کراتین مونوهیدرات ۱۰۰% را در آب یا مایعات دیگر مخلوط کنید و به مدت ۵ تا ۱۰ روز، یک سوم وزن بدن خود کراتین (بر حسب گرم) مصرف کنید که به طور مساوی در طول روز توزیع شود. هر کدام را ۱ وعده قبل و بعد از ورزش یا ۱۰ تا ۲۰ دقیقه قبل از غذا در روزهای استراحت همراه با کربوهیدرات مصرف کنید.

از روز یازدهم به بعد نصف مقدار طبیعی را مصرف کنید و به مدت ۴۰ تا ۶۰ روز به طور مداوم هر روز از محصول استفاده کنید، سپس حداقل به مدت ۲ ماه از مصرف محصول خودداری کنید.

بدون بارگذاری:

قبل و بعد از تمرین ۵ گرم کراتین مونوهیدرات مصرف کنید.

هشدار محصول:

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد.
وزن 300 گرم
ابعاد 20 × 20 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کراتین مونوهیدرات ناتریورسام ۳۰۰ گرم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برند ناتریورسام، طیف پیچیده ای از محصولات مکمل غذایی و دارویی را شامل می‌شود که به منظور حمایت از اهداف مختلف شکل دهی بدن و حفظ سلامت شما صرف نظر از جنسیت یا سن ایجاد شده است. محصولات Nutriversum، با طراحی منحصر به فرد و نسبت قیمت به ارزش بی نظیر، سر و صدایی در بازار مکمل های غذایی ایجاد کرد. محصولات حرفه‌ای ناتریورسام، انواع مختلفی هستند که برای پاسخگویی به نیازهای متفاوت ورزشکاران و بدنسازان طراحی شده‌اند. این محصولات به منظور افزایش عملکرد ورزشی، تسریع در ریکاوری پس از تمرین، و بهبود توده عضلانی به کاربران ارائه می‌شوند. این برند مطرح، دارای گواهینامه های کلیدی مدیریت کیفیت، از جمله GMP و ISO می‌باشد و محصولات به طور منظم توسط کنترل بازرسی کیفیت داخلی و همچنین یک آزمایشگاه خارجی راه اندازی شده بازرسی و آزمایش می شوند. تعهد ناتریورسام، ارائه کالاهای باکیفیت به مصرف کنندگان این برند می‌باشد.