کراتین هاردکور ناترکس

Nutrex Creatine hardcore

دسته:

5.00

ویژگی ها:

  • افزایش قدرت با کراتین هاردکور ناترکس
  • افزایش حجم و عضله سازی با کیفیت
  • بالا رفتن استقامت عضلانی
  • بهبود ریکاوری و مقاومت در برابر خستگی
  • پیشگیری از آسیب در تمرینات قدرتی

موجود نیست

کراتین هاردکور ناترکس که در وزن ۳۰۰ گرم عرضه شده است، از جمله محبوب ترین کراتین های مونوهیدرات موجود در بازار است که متخصص در زمینه عضله سازی باکیفیت و افزایش قدرت و استقامت میباشد. کراتین هاردکور ناترکس Nutrex Creatine hardcore با افزایش ذخایر فسفوکراتین در عضلات و تشکیل آدنوزین تری فسفات (ATP) به افزایش انرژی و بهبود عملکرد در تمرینات قدرتی کمک میکند.

از دیگر ویژگی های کراتین هاردکور ناترکس می توان به افزایش قدرت بالستیک، استقامت عضلانی، ریکاوری و مقاومت در برابر خستگی اشاره نمود. همچنین، مصرف کراتین در مدت ۵ الی ۷ روز به طور قابل توجهی وزن بدون چربی و اندازه عضلات را افزایش می دهد که این افزایش اولیه ناشی از افزایش محتوای آب ماهیچه هاست و به عنوان حجم سلولی شناخته می شود.

طریقه مصرف Nutrex Creatine hardcore :

یک پیمانه از کراتین هاردکور ناترکس را با ۲۴۰ میلی لیتر آب خنک مخلوط نمایید. این محصول را میتوانید زیر نظر مربی خود دو تا سه بار در روز، مصرف نمایید.

⚠ هشدار محصول :

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید .
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود .
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد .
وزن 600 گرم
ابعاد 10 × 15 × 10 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

1 دیدگاه برای کراتین هاردکور ناترکس

  1. . شهسواری پور

    سلام میشه لطفا موجود بشه

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nutrex Research مدتهاست که یک برند با برتری چشم نواز در جامعه تناسب اندام و تغذیه بوده است. برای بیش از دو دهه، ناترکس در مکمل‌های ورزشی پیشرو بوده و حتی با معرفی FIRST فرمول پیش از تمرین با دوز بالینی در بازار در OUTLIFT، بازی را تغییر داد. Nutrex اولین بار با فناوری پیشرفته کپسول مایع ما تأثیر قابل توجهی بر صنعت گذاشت و LIPO-6 را به یک نام آشنا تبدیل کرد که مترادف با نتایج کاهش وزن قوی تر و سریع تر است. برای بیش از 22 سال، ما به عنوان یک نام تجاری معتبر برای توسعه مداوم طیف گسترده ای از محصولات نتیجه گرا اعتماد کسب کرده ایم.از باشگاه‌ها، زمین‌های بازی، زمین‌ها، تشک‌ها و رینگ‌ها - Nutrex به شما کمک می‌کند تا بدون توجه به اهداف تناسب اندام، اشتیاق شما را تقویت کند تا بهتر شوید. جدیدترین خطوط چربی سوز، قبل از تمرین و پروتئین های خوشمزه ما در لبه های علمی هستند - همه برای کمک به ورزشکاران با هر نوع و پیشینه ای طراحی شده اند تا در جریان آخرین روندها و تحقیقات در زمینه تغذیه و تناسب اندام باشند.