پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک

MuscleTech Nitro-Tech Ripped Lean Whey Protein Powder

دسته:

0

ویژگی ها:

  • فرمول نهایی پروتئین + کاهش وزن با پروتئین وی رپید ماسل تک
  • ساخت عضلات بدون چربی
  • افزایش قدرت و بهبود ریکاوری
  • افزایش متابولیسم و کمک به چربیسوزی
  • حاوی سی ال آ و ال کارنیتین
  • ۳۰ گرم پروتئین وی در هر سروینگ
  • ۱۸۱۰ گرم، ۴۲ سروینگ

3.750.000 تومان

پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک انتخاب مناسبی برای ورزشکاران، بدنسازان و علاقه‌مندان به تناسب اندام است که می‌خواهند عضله‌سازی کرده و وزن خود را مدیریت کنند. این محصول دارای نسبت ایده‌آل پروتئین به کالری است. پروتئین وی رپید ماسل تک حاوی پپتیدهای وی و ایزوله پروتئین وی (پروتئین وی هیدرولیز شده) و ایزوله با کیفیت و کانفورا روبوستا است که به سرعت توسط بدن جذب شده و باعث کاهش وزن می شود. هر پیمانه از این مکمل، حاوی 30 گرم پروتئین، 4 گرم کربوهیدرات، 200 میلی‌گرم کانفورا روبوستا و 500 میلی‌گرم ال کارنیتین، ال تارتارات است که به عنوان تقویت‌کننده‌های متابولیسم شناخته می‌شوند.

مکمل نیتروتک رپید، قند و کربوهیدرات اضافی که در سایر پودرهای پروتئینی مشاهده می کنید را ندارد و از فیلتر چند فازی برای چربی و لاکتوز استفاده می کند تا ناخالصی کمتری نسبت به پروتئین های ارزان‌ تری که از گرما، اسیدهای تند یا نمک استفاده می‌کنند داشته باشد.  پروتئین وی ریپید ماسل تک دارای یک فرمول ۷ در ۱ حاوی سی ال آ، MCTs، ال کارنیتین، ال تارتارات، عصاره چای سبز، عصاره گل رز و پودر کلپ میباشد که به ساخت عضلات بدون چربی، افزایش قدرت و کاهش وزن کمک می کند.

به نقل از سایت سازنده Nitro-Tech Ripped

در یک مطالعه 60 روزه، افرادی که از رژیم‌های کم‌کالری و ماده کلیدی موجود در نیتروتک رپید ماسل تک یعنی کانفورا روبوستا استفاده کردند، به طور میانگین 10.95 پوند وزن کم کردند که دو برابر گروهی بود که دارونما دریافت کرده و به طور میانگین فقط 5.4 پوند کاهش وزن داشتند.

پروتئین نیتروتک رپید

ساپلمنت فکت پروتئین نیتروتک رپید ماسل تک

ساپلمنت فکت پروتئین وی نیتروتک ماسل تک

طریقه مصرف مکمل پروتئین نیتروتک رپید

یک پیمانه از پروتئین وی نیتروتک رییپد ماسل تک را با ۲۲۶ میلی لیتر آب سرد یا شیر مخلوط کرده و  دو بار در روز مصرف نمایید. توصیه میشود این محصول را ۳۰ تا ۶۰ دقیقه قبل از ۲ وعده غذایی اصلی خود مصرف کنید.

⚠ هشدار محصول

  • اگر بیماری خاصی دارید و یا داروی خاصی مصرف می کنید، قبل از مصرف این مکمل با پزشک مشورت نمایید.
  • در صورت حساسیت به شیر، بادام، سویا یا تخم مرغ قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.
  • این محصول را تنها به عنوان یک مکمل غذایی مصرف نمایید نه جایگزین یک رژیم غذایی.
  • اگر پس از مصرف متوجه علائم حساسیت شدید، مصرف را قطع و به پزشک مراجعه کنید.
  • در جای خشک و خنک و در دمای اتاق و دور از نور و گرما نگهداری شود.
  • مصرف این محصول برای خانم های باردار و شیرده و افراد زیر 18 سال ممنوع می باشد.

نحوه تشخیص وی رپید ماسل تک اصل

بر روی بسته بندی این محصولات QR CODE درج شده و با اسکن آن می توانید از تقلبی یا اصل بودن مکمل مطمئن شوید. علاوه براین، بهترین و مطمئن ترین روش برای تشخیص پروتئین نیتروتک رپید ماسل تک اصل ارسال اطلاعات آن برای سایت سازنده است. شما می توانید با ورود به بخش محصولات سایت سازنده (https://international.muscletech.com/verify/contact/)، اطلاعات مورد نیاز را ایمیل کنید. سپس کارشناسان درخواست شما و اطلاعات روی بسته بندی ارسالی را بررسی و نتیجه را اعلام می کنند.

نحوه تشخیص وی رپید ماسل تک اصل

قیمت پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک

قیمت پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک براساس وزن، نرخ ارز و تعداد واسطه ها میان تولیدکننده و خریدار محاسبه می شود. با توجه به اینکه جی استار واردکننده این محصولات است، لذا با قیمت مناسب و بدون واسطه مکمل نیتروتک رپید را به سراسر ایران ارسال می کند. جهت استعلام قیمت مکمل نیتروتک رپید ماسل تک می توانید با کارشناسان فروش جی استار تماس بگیرید.

خرید پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک اصل

اورجینال و اصل بودن مکمل های بدنسازی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. به همین دلیل جی استار این محصول را مستقیم وارد ایران کرده و برای اصل بودن آن تضمین ارائه می دهد. برای خرید پروتئین نیتروتک رپید اصل کافیست سفارش خود را در سایت جی استار ثبت کنید. علاوه براین، می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید پروتئین نیتروتک رپید ماسل تک با کارشناسان فروش جی استار از طریق راه های ارتباطی پایین صفحه تماس بگیرید.

وزن 1810 گرم
ابعاد 26 × 26 × 15 سانتیمتر
برند
کشور تولید کننده

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروتئین وی نیتروتک رپید ماسل تک”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *